海田明裕のMOEUHANE

アクセスカウンタ

zoom RSS グァムツアー大成功!!

<<   作成日時 : 2014/07/10 20:13   >>

ブログ気持玉 0 / トラックバック 0 / コメント 0

8日間に亘るグアムでの演奏活動は、お陰様で大成功でした。様々な面でハワイとは全く違う文化を感じました。ハワイでは日本人演奏家が現地の人よりも良い演奏しても結局は観光客扱いです。しかしグアムで演奏家同志として交流出来たのが嬉しかったです。

当初、僕はハワイで録音するつもりでしたが、グアムで素晴らしい演奏家と出会い、僕はグアムの演奏家と一緒に音楽制作する事を決めました。グアムから世界に向けて僕のアイランドミュージックを発信します。

Performance activities in Guam over eight days were great success.
The culture which is different from Hawaii in a various field was felt.
In Hawaii, Japanese people are treated as a tourist also a pro player.
However, it was glad that it has alternated as fellow players in Guam.
Although I was going to record in Hawaii at the beginning, it met the wonderful player in Guam and I decided to carry out music work together with the player of
Guam. I would like to send my island music towards the world from Guam.

画像

月別リンク

ブログ気持玉

クリックして気持ちを伝えよう!
ログインしてクリックすれば、自分のブログへのリンクが付きます。
→ログインへ

トラックバック(0件)

タイトル (本文) ブログ名/日時

トラックバック用URL help


自分のブログにトラックバック記事作成(会員用) help

タイトル
本 文

コメント(0件)

内 容 ニックネーム/日時

コメントする help

ニックネーム
本 文
グァムツアー大成功!! 海田明裕のMOEUHANE/BIGLOBEウェブリブログ
文字サイズ:       閉じる